Beveiliging en SLA



OVH Dedicated Cloud garandeert u een contractueel gegarandeerde SLA van 100% op uw infrastructuur.

Voorbij de infrastructuur, bieden de virtualisatie solutions een hoge beschikbaarheid van uw virtual machines.




Het netwerk

OVH garandeert dat het interne netwerk van zijn Dedicated Cloud datacenter 100% van de tijd beschikbaar is, behalve wanneer er gepland onderhoud plaatsvindt, waarover de klanten zullen worden geïnformeerd.

OVH garandeert dat de internetverbinding van zijn Dedicated Cloud 99,95% van de tijd beschikbaar is, behalve wanneer er gepland onderhoud plaatsvindt, waarover de klanten zullen worden geïnformeerd.

In het geval van niet-naleving:

  • Netwerk: 5% van het totale bedrag van de volgende factuur, per 10 minuten van onbeschikbaarheid, beperkt tot 100% van het totale factuurbedrag.
  • Internetverbinding: 5% van het totale bedrag van de volgende factuur, per uur van onbeschikbaarheid, beperkt tot 100% van het totale factuurbedrag.



De server hosts

OVH garandeert een 99,99% beschikbaarheid van zijn Dedicated Cloud server hosts. De gehoste applicaties op deze servers zullen gebruikmaken van deze beschikbaarheid via de configuratie waarover klanten op hun infrastructuur beschikken.

OVH biedt een vervangende host in minder dan 15 minuten in het geval van een falende host server.

In het geval van niet-naleving:

  • Vergoeding van de host server op de volgende factuur.



De opslagruimtes

OVH garandeert een 100% beschikbaarheid van zijn opslagruimte. Het opslagsysteem maakt gebruik van een master-opslag en een slaaf-opslag, de laatste neemt het over, wanneer de eerste faalt.

In het geval van niet-naleving:

  • Vergoeding van 5% van het betaalde bedrag voor de opslagruimte per 10 minuten onbeschikbaarheid





Om vergoeding te ontvangen in het geval van niet-naleving van de SLA's, moet u over minstens twee host servers op uw Dedicated Cloud beschikken, de HA-optie moet geactiveerd zijn en een incident ticket moet geopend zijn.