Big Data voor business intelligence (BI) en Customer Relations Management (CRM)




De voordelen van OVH Big Data:


  • Clusters gemaakt om een ​​grote datastroom te kunnen verwerken
  • Alle gegevensverwerking is compatibel voor de BI
  • Geoptimaliseerde en versnelde besluitvorming.


Steeds meer en gevarieerdere klantgegevens


Besluitvormers moeten snel beslissingen nemen, ook nu de hoeveelheid data, die hierbij betrokken is, sterk toeneemt. Markten breiden zich uit en zijn vaak verspreid over verschillende landen, en de producten hebben verschillende opties, al dan niet aangepast aan elke markt.


Deze gegevens kunnen worden opgeslagen in Big Data clusters, deze zijn perfect aangepast voor omvangrijke storage, en zijn van essentieel belang voor beleidsmakers om business intelligence te implementeren in het bedrijfsleven.



Het bevorderen van reporting


Zodra de gegevens zijn opgeslagen op het Big Data cluster, kunnen de control indicators worden bepaald en geleverd.


Deze indicatoren kunnen worden gevisualiseerd in real-time, zodat beleidmakers hun beleid en strategieën kunnen aanpassen op basis van gegevensfluctuaties.



Het versnellen van het besluitvormingsproces


Dankzij de rapportage functie wordt de besluitvorming geoptimaliseerd: verkoopprognoses voor elke inkoop en productie zone, evoluerende productiecapaciteit, etc. Big data kan ook worden gebruikt voor het opzetten van verandermanagement.