Technische FAQ en opties

Uw vragen over de dedicated servers

Wat wordt precies bedoeld met de levertijd?

De levertijd gaat van start vanaf het moment dat de betaling ontvangen is. Houd u er alstublieft rekening mee dat deze tijden slechts aangegeven zijn als algemene schatting en niet legaal bindend zijn

Wat zijn de installatiekosten?

De installatiekosten corresponderen met de montagekosten en de verbindingen van uw server in onze datacenters. Deze initiële kosten komen in aanmerking voor de uitvoering van de server en zijn niet gerelateerd aan de duur van de verbintenis.

Wanneer kan ik de opties bestellen?

U kunt uw opties rechtstreeks bestellen via uw OVH Control Panel, zodra uw server wordt geleverd.

Waarom is de anti-DDOS protectie standaard inbegrepen?

De protectie anti-DDOS wordt door OVH niet gezien als een optie om 2 redenen:

  • een aanval op uw server zal een impact op uw bedrijf hebben en kan een achterstand of een aanzienlijke onderbreking van de bedrijfsvoering genereren
  • de congestie van uw toegang kan overslaan op de gemeenschappelijke netwerken en een impact op andere klanten hebben

Dus, om te voorkomen dat anti-DDOS een luxe optie is, verdeelt OVH de investeringskosten over al haar klanten en integreert deze innovatie standaard in haar Hosting aanbod.

Waarom is de nieuwe support gekoppeld aan mijn server en niet aan mijn klantprofiel?

Het is zeer waarschijnlijk dat de klant met talrijke servers meer support wil dan de klant met een enkele server. Het lijkt dus logisch om het budget voor support aan te passen aan het aantal servers om een bedrag gerelateerd aan het gebruik te betalen.

Wat is de levenslange garantie voor server onderdelen?

Vanaf de eerste dag en voor de gehele duur van uw servers, is er 24/7 hardware support, inclusief automatische vervanging van defecte onderdelen zonder extra kosten. Exclusief bij OVH!

Als mijn internetgebruikers ver weg van het OVH datacenter wonen, welk aanbod kan ik dan het beste kiezen?

Wat u zichzelf moet afvragen is of de kwaliteit van de dienst (latency) van cruciaal belang is voor uw bedrijf. Het Premium aanbod zal geschikt zijn voor gebruik bij massale downloads, terwijl als u live streaming aanbiedt, u het Ultimate aanbod nodig heeft, dat u de laagste latency tijden voor uw klanten geeft.

Wat is de Burst bandbreedte?

De burst-functie biedt verhoogde bandbreedte. Deze functie is standaard ingeschakeld op compatibele servers. Raadpleeg de gedetailleerde beschrijving van een server voor meer informatie. Deze service wordt automatisch uitgeschakeld als u meer dan 50% van uw opgenomen bandbreedte verbruikt (zie onderstaande vraag).

Hoe wordt mijn toegewezen Burst periode berekend?

Elke 6 uur herberekenen we de gemiddelde verbruikte bandbreedte (in 95%) en vergelijken we deze met 50% van de gegarandeerde bandbreedte. Als het resultaat lager is, verandert er niets, als het hoger is, schakelen we de burst tijdelijk uit en je kunt het niet opnieuw activeren. Met andere woorden: gedurende 5% van de maand, dus 1 halve dag, hebt u recht op een burst van uw bandbreedte zonder enige beperking. Als u na 1 en een halve dag meer dan 50% van de gegarandeerde bandbreedte verbruikt, is uw burst uitgeschakeld en heeft u alleen recht op uw gegarandeerde bandbreedte.

Kan ik de Burst deactiveren en wat gebeurt er als ik dat doe?

U kunt de burst uitschakelen vanuit de API, uw bandbreedte keert vervolgens terug naar de standaardsnelheid.

Burstable bandbreedte: hoe kan ik deze dienst gebruiken?

Burstable bandbreedte is ideaal voor network load pieken volgend op TV, e-mail en/of buzz marketing campagnes, of voor het waarborgen van on-demand hoge snelheid voor uw software-update klanten. Als u graag een constante hoge snelheid behoudt, ontdek ons bandbreedte aanbod.

Als ik mijn server niet verleng, wat gebeurt er dan met mijn IP's en IP-blokken?

Failover IP's en IP-blokken routed naar uw server zullen worden gerecycled samen met de server, tenzij u deze naar (een) andere server('s) verplaatst.

Als ik mijn server niet verleng, wat gebeurt er dan met mijn IP's die van een gesplitst blok afkomen?

IP's van een gesplitst blok worden automatisch geparkeerd (parking) en geladen 2,00/Maand/IP excl. btw (€2,42 incl. btw).

Hoe kan ik mijn IP's opslaan zonder deze te hoeven routen op een server?

U kunt deze behouden door deze te parkeren (parking), zodat u deze op een later tijdstip opnieuw kunt gebruiken. Indien u een IP of een IP-blok parkeert, wordt dit in rekening gebracht 2,00/Maand/IP excl. btw (€2,42 incl. btw).

Hoe worden de 'geparkeerde' IP's in rekening gebracht?

Op de laatste dag van de maand, ontvangt u een factuur voor de IP's die op zijn minst eenmaal in de 'parking' stonden gedurende een maand. De IP-adressen die niet draaien op servers waar de IP-adressen gratis zijn (bijvoorbeeld de Kimsufi server), worden op dezelfde manier in rekening gebracht.

Ik betaal voor de PRO-optie, wat gebeurt er met mijn tarieven?

Indien uw server de PRO-optie vereist om extra IP-adressen te kunnen gebruiken, behoudt u het PRO-optie abonnement, maar uw IP's zijn nu gratis.

Wat is het prijsbeleid voor KS-servers en het So you Start aanbod?

De IP's zullen dezelfde prijs blijven behouden. Voor KS-servers wordt u echter gefactureerd voor al uw IP's aan het einde van de maand.

Wat is het nieuwe factureringssysteem voor mijn Kimsufi servers?

Indien u uw failover IP's of IP-blokken houdt op uw Kimsufi server, zal de prijs hetzelfde blijven, maar de betaling wordt omgezet in een maandelijkse betaling.

Voor welke servers gelden deze prijsvoorwaarden?

Alle OVH servers, met inbegrip van de oude series (maar met uitzondering van KS(Kimsufi) en So you Start servers) zullen hun prijsvoorwaarden behouden.

Wat zijn de installatiekosten?

De installatiekosten staan de activering van de bestelde IP's toe. De prijs is vanaf 2,00/IP excl. btw (€2,42 incl. btw). Een blok van 4 IP's (/30) zal in rekening worden gebracht, bijvoorbeeld 8,00/IP excl. btw (€9,68 incl. btw).

Hoe kan ik mijn IP's annuleren?

Vanaf uw Control Panel, onder «Beheer van uw IP-adressen».
Om de op de zwarte lijst geplaatste IP-adressen te annuleren, moet u eerst de nodige acties ondernemen bij de organisaties die de zwarte lijsten bijhouden, om uw IP-adressen naar de normale status terug te laten zetten.

Wat zijn de voordelen van het virtual Rack of "vRack"?

Het virtual Rack maakt het mogelijk om meerdere virtual servers te assembleren, ongeacht het aantal en de fysieke locatie in onze datacenters, en kan verbinding maken met een virtual switch binnen hetzelfde private netwerk. Uw servers kunnen daardoor vertrouwelijk en veilig met elkaar communiceren. hier

Hoe kies ik mijn datacenter?

Maak afhankelijk van de geografische locatie van de klanten en gebruikers, een keuze uit de lijst met OVH datacenters die netwerkverbindingen met bepaalde delen van de wereld bieden.

Hoe kan ik mijn storage uitkiezen?

Met OVH dedicated server aanbiedingen, kunt u ervoor kiezen om uw gegevens op te slaan op basis van uw gebruik en hoe belangrijk uw gegevens zijn:

  • NAS aanbod: georiënteerde hoge beschikbaarheid (tot 100%), deze machines maken gebruik van RAID-configuraties en bieden uitstekende i/o-prestaties. In de standard, hybrid of full SSD-versies is de NAS server is verbonden via het netwerk naar alle actieve dedicated servers, zodat uw gegevens gemakkelijk kunnen worden verspreid. Partionering, automatische snapshots, RAID reconstructie: OVH zet zich in om u een hoge kwaliteit van dienstverlening op elk niveau te bieden.
  • Over het algemeen gebruikt als aanvulling op uw live servers, de storage servers biedt tot 216 TB aan opgeslagen data (RAID-configuratie). Ze zijn vRack compatibel om toegang te krijgen tot uw meest kritische gegevens met behulp van een private VLAN. Het interne OVH netwerk laat een bandbreedte van 1 Gbps tot 40 Gbps toe.
  • Back-up Storage: elke OVH dedicated server wordt geleverd met 500 GB voor het opslaan van uw niet-kritieke gegevens. Met een optionele capaciteit van 10 TB, kunt u FTP('s), NFS en CIFS-protocollen gebruiken om uw zaken eenvoudiger te regelen. de back-ups van uw servers.

Wat zijn de voorwaarden om gebruik te mogen maken van het aanbod voor 1 week?

U kunt dit aanbod onvoorwaardelijk bestellen. Het aanbod voor 1 week verschilt van het standaard aanbod door de gereduceerde duur van de verbintenis (1 week) en de diensten die inbegrepen zijn in het aanbod.

Welke diensten zijn inbegrepen bij het server aanbod voor één week?

Het server aanbod voor 1 week omvat:

  • al de standaard OVH diensten
  • de onderstaande licenties voor 1 week:
Officiële prijs/maand Aanbod voor 1 week
Windows 2008 (R2) en 2012 (R2), Standard en Web 19,99/Processor excl. btw (€24,19 incl. btw) GRATIS
Web Host 12/Hosting Suite Unlimited (10 en latere versies) 24,99 excl. btw (€30,24 incl. btw) GRATIS
cPanel: onbeperkt aantal domeinen 24,99 excl. btw (€30,24 incl. btw) GRATIS
Direct Admin: onbeperkt aantal domeinen 9,99 excl. btw (€12,09 incl. btw) GRATIS
Virtuozzo: 3 Containers 24,99 excl. btw (€30,24 incl. btw) GRATIS

Is het mogelijk om een licentie te migreren naar een andere server?

Ja, maar het zal betaalbaar zijn volgens de standaardtarieven.

Is er een kwantitatieve beperking bij de bestelling van het aanbod voor één week?

Nee, u kunt zo veel aanbiedingen bestellen als u wilt, zonder grenzen wat betreft de hoeveelheid en de tijdsduur.

Kan ik mijn server en de configuratie behouden na het verstrijken van de 7 dagen?

Ja, als u geen annulatie van uw server aanvraagt binnen 7 dagen dan zal het automatisch worden verlengd.

Hoeveel wordt mij in rekening gebracht voor mijn licentie, indien ik dit behoud na 7 dagen?

Het wordt betaald volgens de huidige tarieven.

Is het mogelijk om mijn server aan te passen (Raid, CPU, etc.)?

De servers voor een week zijn verkrijgbaar in hun standaard configuratie. Indien u op maat gemaakte servers wilt testen, gaat u naar de hard-zone (binnenkort beschikbaar).