
FAQ | Domeinen
'Meest gestelde vragen' over de nieuwe extensies
Dit betekent ook, dat het bestelproces sneller kan verlopen voor u, op het moment dat deze extensies beschikbaar worden en u uw gekozen domein kunt bemachtigen.
Om u te kunnen informeren op het moment, dat we meer informatie over uw nieuwe extensie(s) hebben, verzoeken we u om een OVH-account aan te maken (mocht u dit nog niet gedaan hebben).
U hoeft geen andere diensten bij ons te hebben om uw nieuwe extensie te reserveren.
Een reservering betekent enkel, dat u belangstelling toont in een domeinnaam, zodat we u op de hoogte kunnen houden als we relevante informatie hebben.
Ten eerste kan de domeinnaam worden geweigerd door ICANN. Als dit gebeurt, zal deze extensie nooit vrijgegeven worden. We kunnen ook geen extensies reserveren, die niet door ICANN zijn bevestigd. Bij vrijgave geldt 'wie het eerst komt, het eerst maalt'.
Echter op het moment, dat een domeinnaam beschikbaar komt, zullen we u onmiddelijk een aanbod doen om het domein, dat u gereserveerd heeft, te registreren. De kans, dat u het domein dan daadwerkelijk krijgt, stijgt dan aanzienlijk.
FAQ Verlenging
Over OVH.NL
Links op de OVH homepage is een kader met de beschrijving "Voer uw domeinnaam in".
Klik op 'Het contract van uw domein verlengen' en voer vervolgens de naam in van het domein dat u wilt verlengen.
U kunt meerdere diensten achter elkaar invoeren om gelijktijdig te verlengen.
Over uw control panel
Klik op 'Facturatie' in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op 'Mijn diensten' in de linkermenu kolom.
Nu ziet u een overzicht van al uw producten en kunt u ze sorteren en selecteren voor de verlenging.
Automatische verlenging
Klik in uw control panel op Facturatie' in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op "Mijn betaalmethoden" in de linkerkolom.
Hier kunt u de gewenste betaalmethode toevoegen: Paypal, bankrekening, bankkaart.
Onder "Mijn diensten" vindt u de lijst met uw producten waarvoor u automatische verlenging kunt selecteren.
Over OVH.NL
U kunt de kosten direct bepalen door een bestelling te simuleren. U hoeft alleen het bestelproces tot het einde te voltooien.
Een ordersimulatie verplicht u nergens toe en u kunt zoveel invoeren als u wilt.
Neem contact met ons op
U kunt ons telefonisch bereiken op +31 20 808 6057
Per e-mail op deze pagina.

Hulp nodig?
U kunt ons telefonisch bereiken via: +31 20 808 6057 *
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 18.00
*Gratis vanaf een vaste lijn, exclusief eventuele extra kosten van een mobiele provider