Het OVH support team helpt u op professionele wijze met al uw vragen




Onze experts staan u graag te woord

Onze experts staan u graag te woord


De specialisten van OVH's support team hebben allemaal ervaring met het product vanaf de zijde van de klant, de technische support is in staat om hulp en advies specifiek voor uw Exchange account te verstrekken.

Of het nu voor of na uw bestelling is, onze specialisten staan ​​altijd voor u klaar om hulp en advies te geven. Ze zijn beschikbaar via
e-mail, telefoon, via Twitter of via een bezoek aan onze support pagina.



Transparantie


OVH klanten weten dat transparantie een integraal onderdeel van het OVH DNA is. Indien de fout bij ons ligt, wachten we niet totdat u contact met ons opneemt.

U kunt zelfs de status van onze infrastructuur in real-time volgen en het werk zien dat we elke dag verrichten voor een steeds efficiëntere dienstverlening.
Transparantie



Handleidingen

Handleidingen


[url="/emails/hosted-exchange-2013/documents/"]
Verschillende handleidingen zijn beschikbaar[/url] op onze website. Om u te voorzien van uitleg bij het ​​configureren van uw Exchange solution.

We hebben ook een Exchange FAQ: meest gestelde vragen waar u de antwoorden op veel van uw vragen kunt vinden.



Interventies op afstand


Indien u problemen ondervindt bij het ​​instellen van uw Exchange account, kunt u een directe interventie dienst bij OVH bestellen.

Via een remote connection tool (LogMeIn), zal een technisch adviseur ingrijpen op uw computer en toegang verkrijgen tot uw e-mail software om uw accounts te configureren. Om dit mogelijk te maken, moet elke e-mailaccount eerst worden geïnstalleerd in uw Control Panel.

Deze interventie bedraagt € 20,- excl. btw per account. De adviseur bespreekt uw vereisten met u en zal vantevoren een offerte verstrekken. U kunt dan een geschikte datum voor de interventie afspreken.