Beveiliging en SLA

Het netwerk

OVH garandeert 100% toegang tot het interne Private Cloud datacenternetwerk, met uitzondering van gepland onderhoud waar klanten van tevoren over worden geïnformeerd.

Private Cloud internetconnectiviteit is 99,5% van de tijd gegarandeerd, met uitzondering van gepland onderhoud waar klanten van tevoren over worden geïnformeerd.

In het geval van niet-naleving:

Netwerk
5% van het totaalbedrag van de volgende factuur, per 10 minuten onbeschikbaarheid, tot maximaal 100% van het totale factuurbedrag.

Internetconnectiviteit
5% van het totaalbedrag van de volgende factuur, per 10 minuten onbeschikbaarheid, tot maximaal 100% van het totale factuurbedrag.

De server hosts

OVH garandeert 99,99% beschikbaarheid op de Private Cloud host servers. Alle op deze servers gehoste applicaties zullen hiervan profiteren, mits de infrastructuur van de klant aan de minimale vereisten voldoet.

OVH biedt een vervangende host in minder dan 15 minuten in het geval van een falende host server.

In het geval van niet-naleving:
Vergoeding van de host server op de volgende factuur.

De opslagruimtes

OVH garandeert een 100% beschikbaarheid van zijn opslagruimte. Het opslagsysteem maakt gebruik van een master-opslag en een slaaf-opslag, de laatste neemt het over, wanneer de eerste faalt.

In het geval van niet-naleving:
Vergoeding van 5% van het betaalde bedrag voor de opslagruimte per 10 minuten onbeschikbaarheid

Om compensatie te ontvangen bij niet-naleving van de SLA's, dient u over ten minste twee host servers op uw Private Cloud te beschikken, de HA-optie moet geactiveerd zijn en er moet een incident ticket openstaan.

Hulp nodig?

U kunt ons telefonisch bereiken via: +31 (0)78 808 01 20 *

Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 18.00

*Gratis vanaf een vaste lijn, exclusief eventuele extra kosten van een mobiele provider