Meest gestelde vragen





Hosting


Hoe host ik meerdere websites op hetzelfde web hosting pack?

Als u een ervaren gebruiker bent dan kunt u meerdere websites op hetzelfde hosting pack hosten. Hiervoor moet u een andere domeinnaam of subdomein koppelen aan dit hosting pack. De procedure hiervoor wordt uitgelegd in de handleiding Hoe koppel ik een domein of subdomein aan mijn web hosting pack?





Hoe creëer ik een website?

U heeft OVH gekozen omdat u een website snel wilt creëren, zonder daar zelf enige technische know-how en kennis van HTML nodig voor te hebben. OVH stelt u in staat om uw website te bouwen met bekende tools zoals WordPress, Joomla!, PrestaShop, en Drupal.

Uw website is opgezet in één klik en u hoeft geen tijdrovende formulieren in te vullen. U hoeft zich alleen maar te concentreren op de inhoud van uw website. Volg deze handleiding:
Installatie van modules





Hoe publiceer ik mijn website op mijn hosting pack?

Om uw website online te krijgen volgt u de stappen in deze handleidingen
Het online zetten van mijn website



Hoe kan ik me aanmelden voor hosting via FTP?

Voor FTP verbinding kunt u gratis software zoals FileZilla gebruiken. U hoeft enkel deze handleiding te volgen
Aanmelden op een web hosting pack in FTP





Hoe verander ik mijn FTP wachtwoord?

Om het wachtwoord voor uw hosting pack te wijzigen gaat u naar uw klantaccount en klikt u op de naam van uw hosting pack in de linkerkolom

U gaat dan naar de "FTP - SSH" tab, waar de lijst van FTP-gebruikers wordt weergegeven. U hoeft alleen maar te klikken op het kleine tandwiel aan de rechterkant van uw login, en vervolgens op "wachtwoord wijzigen".

Het wachtwoord zal binnen enkele minuten gewijzigd zijn.





Wat te doen in geval van problemen met FTP?

Mocht er een probleem voordoen met uw web hosting pack in FTP, dan kunt u de volgende handleiding raadplegen:

De meest voorkomende problemen met FTP



Wat betekent de volgende fout?

404 Deze fout treedt op wanneer u naar een pagina probeert te gaan die niet bestaat of niet meer bestaat op de server.
Het is mogelijk dat de URL verkeerd is geschreven, wat ook naar een niet-bestaande pagina kan leiden.
403 Deze fout hangt samen met de bestandsrechten (CHMOD).
De gebruiker heeft niet voldoende rechten om de gevraagde pagina te zien. Deze rechten kunnen worden gewijzigd door OVH als de website wordt gehackt of door wijziging door de klant.
500 De error 500 kan worden veroorzaakt door:
  • Een .htaccess bestand dat onjuist was geconfigureerd of gecodeerd
  • De bestandsrechten zijn onjuist
  • Een script dat onze Okillerd robot kan stilleggen, bijvoorbeeld, indien er een lange uitvoerwachtrij was of een onbevoegd commando werd gegeven
Adres niet gevonden Zorg er eerst voor dat uw internetverbinding is ingeschakeld. Vergeet niet om de browser cache te wissen, en zorg ervoor dat de firewalls uw internetverbinding niet storen.

Deze fout kan worden veroorzaakt door een onjuiste DNS-configuratie, of door het gebruik van een niet-bestaande domeinnaam.
Fout bij het instellen van een database connectie Deze fout is gelinkt aan de verbinding met de database.
Het kan het gevolg zijn van verkeerd geconfigureerde klantbestanden, die daardoor niet over de juiste informatie beschikken om verbinding te maken met de database.
Het kan ook willekeurig gebeuren, wanneer er te veel gelijktijdige verbindingen naar de database worden gemaakt.
Website niet geïnstalleerd In het geval van een "Site niet geïnstalleerd"-fout, gebruikt u deze gids:

Site niet geïnstalleerd





Ik heb mijn site gepubliceerd, maar het 'site under construction' van OVH blijft verschijnen

Bij de installatie van uw hostingsysteem, stelt OVH een holding page in, terwijl uw websitebestanden worden gedeponeerd. Indien u uw bestanden plaatst in de "www"-map zonder de inhoud te verwijderen, die daar geplaatst is door OVH, zal deze kwestie zich waarschijnlijk opnieuw voordoen.

Om dit te corrigeren, moet u het "index.html"-bestand verwijderen of hernoemen dat op uw hostingsysteem is ingesteld door OVH. Het is handig om het gewoon een andere naam te geven, zodat u het op elk gewenst moment kan heractiveren en het zal dienen als een holding page.

Andere nuttige informatie : de bestanden van uw site moet worden opgenomen in de map "www" om te worden geplaatst.





Hoe bekijk ik de logs en statistieken van mijn website?

De toegang tot de statistieken van uw website is standaard inbegrepen in uw webhosting, dus u hoeft verder niets te bestellen, om deze dienst te kunnen gebruiken.

Een paar dagen nadat u uw website hebt geactiveerd krijgt u toegang tot uw statistieken en kunt u beginnen om uw website bij te houden. Gebruik deze handleiding als u hulp nodig hebt

Bekijk uw website logs en statistieken.





Hoe kan de gratis 'Start 10M' hosting geactiveerd worden?

Via het bestelproces voor een domeinnaam, heeft u toegang tot een gratis hosting dienst. Het omvat een 10 MB opslagruimte en een personaliseerbaar 5 GB e-mailaccount.

U moet dit aanbod in uw control panel activeren. Selecteer de betreffende domeinnaam.
Kies vervolgens "Start 10M" en klik "Volgende"

Let op: als uw domein al verwijst naar een specifieke website raden wij u aan geen wijzigingen in uw DNS-zone te maken. U moet een paar minuten wachten met de installatie van het aanbod totdat u uw FTP-login ontvangt en een e-mail account heeft toegevoegd.





Ik kan het wachtwoord van mijn gegevensbestand niet vinden

Wanneer uw hosting pack is geïnstalleerd wordt de database die wordt opgenomen niet automatisch ingesteld op uw oplossing.
U ontvangt deze gegevens dan ook niet automatisch via e-mail.
U moet eerst uw database creëren.

Log in op uw klantaccount, selecteer de naam van het web hosting pack en ga naar "Databases" en vervolgens "Maak een database".

Selecteer "MySQL" en de databasegrootte die bij uw oplossing verkrijgbaar is. Voer de benodigde informatie in en klik op 'Volgende' om de creatie van uw database te voltooien.

Enkele minuten later zult u uw databasegegevens per e-mail ontvangen.
Als uw database al gecreëerd is gaat u naar "Database" en klikt u op het kleine tandwiel aan de rechterkant van uw database. Klik vervolgens op "Verander het wachtwoord". Let op: in dit geval moet u ook het wachtwoord van uw database wijzigen in uw website configuratiebestand.







Domein


Hoe kan men de eigenaar van een domeinnaam wijzigen?

Hou er voordat u begint rekening mee, dat er specifieke gevallen zijn bij het wijzigen van de eigenaar van een domeinnaam.

Voor de extensies .fr / .be / .eu / .re, u moet de stappen volgen die hier worden beschreven:


De volgende handleiding toont u hoe u de eigenaar van bijvoorbeeld een ​​domeinnaam kunt wijzigen naar .com / .net / .org / .info / .biz :


Voor meer informatie over het wijzigen van de domeinnaam-eigenaar, kunt u de technische details voor domeinen bekijken, die hier beschikbaar zijn:


Selecteer de domeinextensie uit de lijst aan de linkerkant, klik dan op Details aan de rechterkant.



Hoe kan men een domeinnaam ophalen bij OVH?

Hoe kan ik mijn domeinnaam omleiden?

Er zijn verschillende manieren om uw domeinnaam om te leiden.
Hier is een handleiding om u te helpen: Het creëren van een Web redirection.





E-mail


Hoe kan ik een e-mailaccount toevoegen?

Hulp nodig om uw e-mail adres aan te maken? Volg deze handleiding:





Waarom krijg ik een foutmelding wanneer ik probeer een e-mailadres aan te maken?

Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn:

  • U heeft alle e-mailaccounts in uw aanbod gebruikt;
  • U beschikt niet over een hosting, en dus ook niet over een bijbehorend e-mailaccount;
  • Deze actie kan niet via de factureringsaccount worden uitgevoerd. Zorg ervoor dat u de technische of administratieve NIC handle van de dienst gebruikt.

Om deze situatie te corrigeren, moet u een dienst bestellen waarmee u een e-mailaccount kunt deblokkeren, of om opnieuw in te loggen met de juiste NIC handle.



Hoe kan ik eenvoudig berichten inzien en verzenden vanaf mijn Roundcube?

Hulp nodig bij het verzenden van ​​e-mails? Volg deze gebruikshandleiding voor Roundcube:





Hoe maak ik een redirection e-mail?

U wilt uw e-mailadres omleiden naar een andere?
Hier is een handleiding om u te helpen dit type redirection te implementeren:





Hoe kan ik een responder instellen of verwijderen?

U wilt een responder voor uw e-mailadressen aanmaken?
Hier is een handleiding voor:





Hoe configureer ik mijn e-mailadres op mijn e-mail software?

Er zijn verschillende handleidingen om u te helpen om uw e-mail adres te configureren in verschillende e-mailprogramma's.

U kunt onze handleidingen raadplegen via deze link:





Hoe kan men het quotum van 5 GB overschrijden bij shared e-mail?

Tot op heden is het niet mogelijk om voor het shared aanbod het quotum van 5 GB te overschrijden.

U kunt:

  • Het beheer van uw e-mails aanpassen, en niet meer alle e-mails opslaan op de server.
  • U oriënteert zich op het Exchange aanbod, waarmee u tot 50 GB kunt gebruiken met de professionele e-mailoplossing.

Volg deze link voor meer informatie over het Exchange 2013 aanbod.



Wat betekent de volgende fout?

553 sorry, that domain isn't allowed to be relayed thru this MTA (#5.7.1) Deze fout betekent dat de SMTP-authenticatie niet is geactiveerd op uw e-mail software.
Activeer de authenticatie voor de uitgaande mailserver om dit te corrigeren. Om in te loggen gebruikt u uw volledige e-mailadres als login-ID en het wachtwoord is datgene dat u voor de e-mailaccount heeft ingesteld.




Hoe kan ik meerdere gepersonaliseerde e-mails versturen, inclusief nabehandeling?

Bij uw aanbieding is de service inbegrepen om tientallen of zelfs honderden e-mails tegelijkertijd te versturen. Bij een gedeeld platform is er echter een aantal beperkingen, bijvoorbeeld het aantal e-mails dat u per uur kunt versturen.

Met de inbegrepen mailinglijst EzlML tool kunt u duizenden contacten samenstellen in verschillende groepen geadresseerden. Hierdoor is er echter geen geïntegreerde nabehandeling mogelijk en weinig personalisatie.







Klantaccount


Hoe kan ik de contacten van mijn diensten wijzigen?

Hier zijn twee handleidingen om u te helpen met het beheer van de contacten voor uw diensten:





Hoe kan ik de gegevens wijzigen van mijn klantaccount?

Om de gegevens van uw account te wijzigen, gaat u naar uw OVH control panel.
Klik op «Beheer», «Mijn instellingen», en vervolgens op

Vervolgens kunt u uw klantaccount gegevens wijzigen.





Hoe kan het wachtwoord van mijn account worden hersteld?

U kunt een nieuw wachtwoord genereren voor uw OVH klantaccount. Ga hiervoor naar de login pagina en klik "Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?", voer uw NIC handle in en klik "Verzenden".



Waarom krijg ik een foutmelding wanneer ik probeer om het land in "Persoonlijke gegevens" te wijzigen"?

U kunt het land niet wijzigen via de Manager. Om dit te wijzigen, moet u:

  • update eerst het postadres
  • Zend een e-mail naar het support team, met bewijsstukken van adres en een schriftelijke bevestiging van uw verzoek.

We zullen dan het land in uw account wijzigen.
U zult echter nog steeds support krijgen in het land waar de account was geopend en de contracten zijn gevalideerd.





Overig


Indien mijn domeinnaam niet bij OVH is geregistreerd, is het dan nog steeds mogelijk om een e-mail-of hostingaanbod te bestellen?

Absoluut. U moet echter uw huidige domeinnaam configureren, zodat deze correct werkt en u onze e-mail en hostingdiensten kunt gebruiken.

Voor een e-maildienst :

Kies een van de volgende configuraties voor een e-maildienst:

  • mx0.ovh.net - geen bescherming
  • mx1.ovh.net en mx2.ovh.net - Eenvoudige anti-spam met verschillende prioriteiten
  • mx3.ovh.net en mx4.ovh.net : anti-spam + antivirus, met verschillende prioriteiten
  • redirect.ovh.net: maakt redirection van uw e-mails mogelijk naar een ander e-mailadres (maakt het niet mogelijk om de POP accounts van het domein te beheren). U dient OVH DNS servers te gebruiken in deze configuratie.

Stuur het vervolgens naar uw huidige provider om het te laten wijzigen op uw huidige DNS-zone.

Voor een hosting aanbod :

  • Haal het IP-adres van uw shared hosting op.

Stuur het vervolgens naar uw huidige provider door, om het te laten wijzigen op uw huidige DNS-zone. Deze handleiding zal u helpen om uw IP-adres op te halen:


Raadpleeg de "ophalen van mijn hosting systeem IP-adres"- en de "IP en clusters overzichtstabel"- rubriek.





Meestgestelde algemene vragen


Wat is een webhosting?

Webhosting of hosting is een dienst die schijfruimte beschikbaar stelt, zodat gegevens/sites constant toegankelijk zijn op het internet.

Een webhosting (ook wel aangeduid als "shared hosting") rust op een architectuur die wordt beheerd door de hosting service provider. Dit betekent dat de klant zich alleen hoeft bezig te houden met zijn eigen website.



Wat is een domeinnaam?

Een domeinnaam komt doorgaans overeen met een website-adres. Het Domain Name System of DNS zorgt ervoor dat verzoeken worden omgeleid naar dit domein, de juiste hosting of de andere bijbehorende diensten, zoals e-mails.

Er zijn zogenaamde generieke domeinen (zoals .com, .net, .org), die niet zijn verbonden aan een zone, en geografische extensies (zoals .fr, .Eu, .Asia). Nb: ongeveer 700 nieuwe extensies, zullen binnenkort worden vrijgegeven: .web, .uk, .shop, .paris, .sex, etc.



Wat zijn de verschillen tussen webhosting en dedicated server of cloud?

Een webhosting dienst betekent dat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over het platform (of architectuur) waarop hun website is opgeslagen. Omdat het een gemeenschappelijk platform is, worden de management tools ook gedeeld, wat betekent dat ze gemakkelijk voor beginners te gebruiken zijn, omdat ze zijn ontworpen om te worden gebruikt door iedereen.

Dedicated servers impliceren dat de klant hun machine ook beheren, wat meer vrijheid geeft betreffende gebruik van resources en configuratie. Dit betekent echter dat u meer instellingen moet beheren en de mogelijke impact op uw website moet anticiperen.

De cloud is gebaseerd op een gevirtualiseerd platform en/of resources die aan uw website zijn toegewezen. Het geeft meer flexibiliteit voor uw configuratie, die over het algemeen wordt aangepast aan uw virtualisatie-eisen. Het beheer en de aanpassingsfuncties zijn grotendeels afgeleid van dedicated servers en zijn dus meer verfijnd.



Waarom kiezen voor een webhosting bij OVH?

Sinds 1999 helpt onze gekwalificeerde support u bij het opzetten van uw webprojecten. 18 Miljoen applicaties en 150 duizend servers worden gehost door OVH, de nr.1 host in Europa en nr.3 wereldwijd.

Wij ontwikkelen weboplossingen die veel vrijheid geven wat betreft de configuratie ervan. De modules maken het mogelijk om bijvoorbeeld een online winkel te creëren of een blog en u kunt alle diensten makkelijk via het configuratiescherm beheren.

Onze high security wereldwijde glasvezelnetwerk biedt een naadloze internet hosting en als gevolg daarvan, hebben meer dan 700.000 klanten, in Frankrijk en in onze 16 vestigingen, al hun vertrouwen in ons gesteld.



Voor wie zijn webhosting diensten bedoeld?

Web hosting krijgt over het algemeen de voorkeur van klanten die op zoek zijn naar een vereenvoudigde administratie om een professionele website creëren, een persoonlijke blog of om nog meer websites te hosten of omdat ze zich geen zorgen willen maken over het hosting platform. Ervaren gebruikers kiezen echter voor Dedicated servers zodat zij alles kunnen beheren, ook de machine zelf.

Web hosting speelt in op veel behoeften en kan veel projecten ondersteunen. Op deze manier past het bij verschillende profielen, in het bijzonder dat van een groot bedrijf.



Hoe kan men een website maken?

Een website kan worden gemaakt voorafgaand aan het bestellen van een webhosting pack, bijvoorbeeld met behulp van een website builder programma of een gespecialiseerd bedrijf. De website moet dan worden geplaatst op het werkzame hostingsysteem.

Het is ook mogelijk om een site te creëren rechtstreeks op de hosting, middels programmeertools, of een van de vele geleverde modules (CMS): WordPress, PrestaShop, Joomla! en Drupal.



Mag ik adult content hosten op een webhosting?

Adult content mag worden gehost, zolang het aan de wettelijke bepalingen voldoet en het online voldoet aan de gebruikelijke voorschriften voor websites met content dat voorbehouden is aan een beperkt publiek (bijvoorbeeld, verboden toegang voor minderjarigen). U mag het echter alleen hosten op Web Hosting aanbiedingen PERFORMANCEvoor dit soort projecten.

Daarnaast wordt de klant op de hoogte gebracht van zijn/haar verantwoordelijkheden en verplichtingen met betrekking tot de door hem/haar gehoste inhoud als onderdeel van de aanvaarding van het contract tijdens het bestelproces.



Zijn de hosting packs beperkt wat betreft het aantal bijbehorende sites of domeinnamen?

Het aantal gebruikte domeinnamen bij Personal en Professional packs is maximaal 1.000, en is onbeperkt voor de PERFORMANCE serie.

U kunt zoveel websites maken en hosten als u wilt (binnen de grenzen van de contractuele voorwaarden en de mogelijkheden van uw product/dienst). Het "aanbevolen maximale aantal sites" dat wij aangeven, is een eenvoudige aanbeveling met betrekking tot de resources van elk aanbod.





Meestgestelde Technische Vragen


Welke resources hebben de packs?

De "power" van een hosting kan eenvoudig worden samengevat, door de processor (Core CPU) en het RAM-geheugen van de machine (server), deze dienen als het platform voor de hosting.

Op de oudere webhosting packs werden al deze resources verdeeld zonder onderscheid. Op de nieuwere webhosting packs, is er prioritering tussen Personal en Professional. Het Performance pack: resources gegarandeerd en aanpasbaar.



Hoe weet ik welke resources werden gebruikt door mijn hosting?

Binnenkort zullen we een monitoring tool integreren en ontwikkelen op OVH's control panel om de gebruikte resources op uw hosting te volgen. Dus u zult in staat zijn om te bepalen of uw pack geschikt is voor uw eisenpakket.



Kan ik de e-mailaccounts in mijn pack verdelen over meerdere domeinnamen?

Nog niet. Slechts de "hoofddomeinnaam" kan momenteel gebruik maken van de inbegrepen exclusieve diensten.

Later zal dit onderscheid verdwijnen en zal elk bijbehorend domein kunnen profiteren van de meegeleverde e-mailaccounts.



Wat is het quotum voor het verzenden van e-mails?

Voor e-mails verzonden door SMTP ns0/ss10, is er een limiet van 200 e-mails/uur per e-mailaccount en 300 e-mails/uur per IP. U kunt een andere SMTP en/of EzlML mailinglijst tool (inclusief in uw e-mailplan) gebruiken in plaats van of als aanvulling.

De over PHP verzonden e-mails worden niet beperkt in aantal, maar deze worden geblokkeerd bij een te hoog foutenpercentage. Nadat u dit heeft gecorrigeerd, kunt u de e-mails deblokkeren via uw manager.





Is het mogelijk om een dedicated IP-adres te gebruiken?

Nee, maar u kunt kiezen uit talrijke selectie van geogelokaliseerde IP's in verschillende landen waar OVH webservice replication points heeft. Het is gratis inbegrepen bij het aanbod en u kunt vrij bewegen van het ene IP naar het andere via het control panel.



Wat zijn de regels voor de GeoCache Accelerator?

Om het nog eenvoudiger te maken worden de gegevens die de CDN verwerkt momenteel automatisch geselecteerd en beheerd, wat betekent dat alle niet-dynamische elementen standaard zullen worden gecached, zoals afbeeldingen, video's, etc.

De 1e keer dat een element is gecached op een bepaalde PoP, is wanneer een bezoeker dit element gebruikt, omdat een verbinding van de zone afhankelijk is van dit PoP.

De maximale grootte van een bestand dat kan worden toegevoegd aan de cache is 100 MB op de Europese PoP's en 20 MB daarbuiten. De frequentie van de automatische update van een element (TTL=Time To Live), exclusief handmatige updates van de site of eerdere bezoeken, bedraagt 60 minuten in Europa en 10 minuten daarbuiten.



Hoe beheer ik de GeoCache Accelerator?

U kunt de GeoCache Accelerator optie (de)activeren en u kunt ook de cache wissen op de PoP's via uw control panel. Voor meer informatie over het beheer van de GeoCache Accelerator, ga naar onze handleiding.



Is de DNSSEC dienst inbegrepen bij de domeinnaam?

Ja. DNSSEC wordt gratis aangeboden op elk domein, waar de extensie compatibel is met deze dienst. De optie kan worden (de)activeerd via het OVH Control Panel.





Meestgestelde Vragen over 'bestellen/betalen'


Is het mogelijk om een hosting te bestellen/beheren zonder domeinnaam?

Het bestelproces op de site staat niet toe dat u een hosting dienst bestelt zonder domeinnaam. Het is echter mogelijk om een hosting toe te voegen aan een domein vermeld in het OVH control panel. Of de domeinnaam nu is geregistreerd bij OVH of via de DNS-zone, bij een andere provider is geregistreerd of niet bestaat.

Deze domeinnaam kan worden gebruikt als het bestaat, anders zal het als een 'referentie' gekoppeld aan de hosting fungeren. Bij het vervallen van uw domeinnaam en hosting, zal het mogelijk zijn om beide diensten of slechts een dienst te verlengen.



Is de update van het product automatisch en/of verplicht?

Het is aan de klant om de migratie van hun dienst via het OVH Control Panel te bestellen. Het systeem zal de verandering van de dienst beheren, uw website en al uw gegevens zullen worden bewaard en toegankelijk blijven.



Kan ik mijn pack voor een paar dagen veranderen en dan terugkeren naar het oude pack?

U kunt dit doen via de Boost optie als u Performance hosting of hoger hebt. Klik op de naam van uw Performance pack in het control panel en ga dan naar het tabblad "Boost mijn oplossing".



Hoe kan ik mijn hosting verlengen?

Wanneer uw OVH diensten gaan vervallen, wordt er meer dan een maand van tevoren een e-mail naar u verzonden, evenals herinneringen op de laatste dag en na de vervaldatum. Deze e-mails bevatten een lijst met relevante producten en een link om een verlenging te bestellen.

Het is ook mogelijk om dit direct te doen via onze site, geef in de bestelling aan welke producten/diensten u wilt verlengen.

U vindt ook een lijst met producten/diensten die binnenkort gaan vervallen in uw OVH Manager onder Beheer> Mijn diensten> Auto-renewal, met een knop om de verlenging te activeren.



Wat gebeurt er na 1 jaar met de domeinnaam die inbegrepen is in mijn hosting?

De gratis domeinnaam voor 1 jaar die bij uw OVH hosting dienst was aangeboden, vervalt een jaar na de bestelling. Indien u dit domein wilt verlengen, kan dit voor de reguliere prijs voor deze domeinextensie. Hetzelfde geldt voor de Anycast DNS optie gekoppeld aan uw domein, dat kan worden verlengd (voor € 0,99 excl. btw/jaar) of niet.

Als uw domeinnaam niet wordt verlengd dan kan het niet meer worden gebruikt voor uw site en de bijbehorende e-mails, en zal het worden verwijderd. Maar uw hosting kan ook individueel worden verlengd, dan blijft het actief en kan het bijvoorbeeld met een andere domeinnaam, die u hebt toegewezen aan dit pack, verder worden gebruikt.



Kan ik me afmelden voor de inbegrepen Anycast DNS en GeoCache Accelerator diensten?

Ook al kunt u een jaar lang vrijblijvend gebruik maken van de DNS Anycast service op de domeinnaam die door OVH web hosting wordt geregistreerd, u kunt dit ook bij de bestelling annuleren.

De GeoCache Accelerator dienst is inbegrepen en wordt standaard ingesteld, tenzij u een eigen SSL-certificaat wilt bestellen/gebruiken (dat niet compatibel is met de GeoCache Accelerator).