Betalingsmethoden



U zoekt informatie over ....




OVH's betalingsmethoden



Het bestelproces







Uw eerste bestelling


Bent u een nieuwe klant bij OVH, maak dan een nic handle Klant ID aan door uw gegevens in te vullen op het formulier in de volgende link:
U bent een nieuwe klant.

Dankzij de nic handle, kunt u inloggen op uw account en alle gewenste bestellingen invoeren. Zorg ervoor dat u de correcte gegevens invult. Zorg ervoor, dat uw postadres en e-mailadres actueel blijven.. Dit zijn onze enige middelen om contact met u op te nemen.
Als u deze moet wijzigen, gaat u naar uw Manager, klik op gegevens dan op update in het linker menu.)





Termijn


Zodra OVH uw betaling heeft ontvangen, zal uw bestelling worden gevalideerd en direct worden verwerkt. U zult dan een ontvangstbevestiging van de betaling per e-mail ontvangen. Uw dienst zal pas beschikbaar en actief worden, zodra u via e-mail de betaalde factuur heeft ontvangen. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 24 uur na de betaling. De activeringstijden van de dienst vindt u hieronder:

Domeinnamen Webhosting Dedicated servers
Aanmaken: 24 - 48 uur
Verlenging: 1 uur
Verhuizing van een registrar naar OVH: variabel volgens de registrar
(3 tot 10 dagen)
Installatie: 1 uur
Verlenging: 1 uur
Installatie: 24 uur
(zolang de voorraad strekt)





Facturatie


Al uw bestellingen en facturen zijn 24/7 beschikbaar in uw control panel via Manager beschikbaar, via Facturatie categorie. U kunt deze zelf printen en direct weergeven, zonder tussenkomst van ons support team: bespaar tijd!





Maandelijkse betaling


U kunt bij OVH per maand betalen voor bepaalde producten en diensten. U kunt ervoor kiezen om het volledige of het gedeeltelijke bedrag van de dienst te betalen; u kunt bijvoorbeeld alleen betalen voor de extra opties of diensten, die niet inbegrepen zijn in het oorspronkelijke tarief.

Men het Performance Hosting plan, is het mogelijk om, een gedeelte per maand te betalen.






Verlenging


Om te verlengen dient u altijd een bestelbon aan te maken voor de verlenging. Dit kan op 2 manieren:


U kunt echter niet switchen van het ene plan naar het andere (u dient dus dezelfde dienst te houden). Er kan btw in rekening worden gebracht


Indien u dus wilt verlengen en daarbij uw dienst wilt up- of downgraden of indien u in het buitenland geregistreerd bent, dient u naar de manager interface te gaan.




Bovenaan de pagina